1. Olen 176cm pitkä, olen pituudestani todella epävarma.
2. Minulla on 2 kummipoikaa.
3. Pidän kaikenlaisesta musiikista. Tällä hetkellä tulee eniten kuunneltua bändejä Kaiser Chiefs ja The Pretty Reckless.
4. Minulla on poikaystävä, jonka aiemmin olen jo maininnut. Olemme tunteneet kohta 9kk.
5. Elämäni tärkein ihminen oli vaarini, joka menehtyi vuonna 2008.
6. Minulla on kaksi sisarusta. Isosisko ja pikkuveli.
7. Minulla on 15 serkkua, joiden kanssa olemme todella läheisiä.
8. Isovanhempani elävät vielä, lukuunottamatta yllä mainitsemaani vaaria. 
9. Minulla on työkokemusta jo yli 7vuotta, vaikkei minulla ole ammattia.
10. Asun poikaystäväni kanssa kaksiossa, keskellä kaupunkia. 
11. Pidän hevosista, omistan yhdestä ravihevosesta osan. 
12. Olen sairastanut pitkän masennuksen, jonka vuoksi käyn vieläkin psykoterapiassa. 
13. Uskon Jumalaan, Isään Kaikkivaltiaaseen.
14. Käyn iltalukiota.
15. Teen kolmea työtä. Yhtä pääsääntöisesti, toista ja kolmasta keikkaluontoisesti, mutta viikottain kuitenkin.
16. Ajoin kolarin keväällä, jossa sain aivovamman. Käyn vieläkin tutkimuksissa siitä johtuen.
17. Minulla on paljon kavereita ja ystäviä, mutta vain muutama hyvä ystävä.
18. Annan helposti anteeksi.
19. Teen mitä vain läheisteni vuoksi.
20. Minulla ei juurikaan ole itsesuojeluvaistoa. Olen murtanut rintalastani ja kylkiluuni useaan kertaan, mennessäni väliin tappeluun.
21. Olen ollut nuorisopsykiatrisella osastolla masennukseni vuoksi. 
22. Paras ystäväni on entisen poikaystäväni äiti, joka on myös kummipoikani äiti.
23. Olen ajoittain hyvin mustasukkanen. 
24. Rakastan yksinoloa, mutta välillä en pidä siitä ollenkaan.
25. Olen välillä aika epätasapainoinen, mielialani voi vaihtua sadasosasekunissa.