Mä olen harvoin sairaana kunnolla. Nuhaa ja yskää on kyllä ympäri vuoden, ja kuumetta sillon tällön. Yleensä meen lääkäriin vasta siinä vaiheessa, kun sieltä lähetetään suoraan viikoks vuodeosastolle (hieman liioitellusti). Mutta nyt ajattelin selvitä vähemmällä tuskalla ja menin sit parin viikon flunssan ja neljän päivän kuumeilun jälkeen päivystykseen. Tulehdusarvot oli hieman koholla, sain loppuviikon sairaslomaa ja perjantaina meen testaan arvot uusiksi. 

Hauskinta tässä on se, et mun poikaystävä on nyt myös kipeänä. Hänellä oli tiistaina alilämpöä reilusti ja sai myös muutaman päivän sairaslomaa. Nyt me siis saikkuillaan yhdessä. 

Tää päivä on mennyt suhteellisen mukavasti, lukuunottamatta naapuriasunnon remppaa, joka aloitettiin tietenkin aamulla puoli yhdeksältä. Juotiin aamukahvit, jonka jälkeen Jay rupes pelaamaan Fifaa (ylläriylläri) ja mä rupesin kattoon Emmerdalen katsomatta jääneitä jaksoja.. Kolmen maissa tehtiin ruokaa ja Jay lähti puol seiskan jälkeen bändireeneihin. Itse lähin vähän kävelemään, kun mitään lenkkiä ei oikein viittinyt lähtee kipeyden takii tekemään. 

Mä pidän mun normaalista elämästä. Mä rakastan sitä, kun saa huidella miten sattuu aamu kuudesta ilta kymppiin ja sit kotiin tullessa kaatua suihkun kautta sänkyyn. Pidän siit oikeesti tosissani. En tiedä mitään niin kivaa, kun väsyneenä vaihtaa kuulumiset Jayn kanssa ja käpertyä sen kainaloon, sulkea silmät ja nähdä unisiepparin ansiosta vain hyviä unia. En mä sano, etteikö mua väsyttäis ja etteikö välillä tunnu kahvin keittäminenkin aamulla liian raskaalta. Muttä mä uskon siihen, että kun tekee mistä nauttii niin jaksaa kyllä. On se silti välillä tietty hyvä ottaa rennosti ja niin meinaan tän saikun aikana tehdä, ottaa rennosti. 

Miten te vietätte vapaitanne? Otatteko iisisti vai meettekö samanmoisella sykkeellä nekin päivät? Enkä mikä on teidän mielestä paras saikku-herkku? :) Olisi mukava kuulla, kun tosiaan mä oon ennen ollut kykeneväinen liikkumaan makuuhuone-vessa sektorilla.  Nyt pystyy tekeen vähän jotain muutakin.. :)

Nyt ilta Jayn kanssa jatkuu leffalla ja teen juonnilla.. Huomenna saa taas nukkuu pitkään (,riippuen tietty ihan naapureitten rempasta). Hyvät illan jatkot ja kauniit unet teille. Palaillaan taas.

xoxoxo
-WIYH